I´m back =)

japp nu är jag tillbaka igen. har varit utan internet ett bra tag nu. nästan så att man glömt hur det funkar haha =)

vad har hänt under den här tiden då?
jag har hunnit med att fira julafton först hos pappa sen hos mamma
juldagen spenderades hos min faster
annandagen hos mormor och morfar då morfar fyller år
lite shopping i mellandagarna
nyårsafton spenderades hos betsy i vaxholm
har jobbat en del både före och efter jul
blivit sjukskriven
shoppat bebissaker med mormor
rensat i klädkammaren. tack farmor för hjälpen =)
ätit middag med viktoria
lekt med arvid och sofie
sjukat mig med ewe
och så mkt mer saker har jag gjort men om jag skulle skriva ner allt så skulle inte bloggen räcka till :p

jo som sagt så har jag ju blivit sjukskriven på heltid nu fram till 12 mars. jag får blodtrycksfall så jag nästan tuppar av. va till läkaren med det och hon sjukskrev mig. som lägst när jag får sådär kan jag vara nere i 70/45 inte kul. sen hade jag brist på b12, folsyra och järn. inte undra på att man varit så trött. ser ni nån med tjock mage klättra omkring på väggarna så är det jag. kommer förmodligen bli galen av att inte göra något.

mormor och jag var och handla saker till bebben, eller lill hoffa som en viss person säger =), handlade sängkläder, spjälsängsskydd, täcken, kuddar, gardiner (till barnrummet), filtar och sänghimmel =)
spjälsängen står på plats, alla kläder är tvättade och ligger vikta i garderoben, ja allt är i stortsett förberett. vagnen kommer när som helst och skötbordet får jag snart oxå. nu ska jag förbereda mig oxå. inte långt kvar nu.

imorgon ska jag ut till storvreta och hälsa på alla barn och min fd arbetskollegor oxå självklart =)

ska upp rätt tidigt. arvid kommer och hämtar mig på morgonkvisten, a eller typ halv tio det är morgonkvist för mig nu, ska få låna hans bil i en vecka då han går på  jour och kör jourbilen

nej nu ska jag göra lite te och äta lite glass innan sovtajm. köpte ett nytt te idag som jag måste prova. carro bara att komma förbi nån dag och dricka lite te med mig =) har fyllt på mitt teförråd lite. ah just det sofie nu har jag köpt vitt te oxå :p

bye bye everyone

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan vi inte ta en fika någon dag? Måste ju får träffa magen (och dig hihi)

2009-01-22 @ 10:35:44
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Ehlina

hej .. detta måste ju vara Ida.... do you remember me...??? har jag fattat rätt?? du ska bli mamma?? gud så roligt om de stämmer.... hur är det iså fall med blivande mormor;)? kram kram från ehlina på lyckebo fsk...;)

2009-01-24 @ 21:31:39
URL: http://busigmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer = D Ledig 5 dagar nu ju!!!!

2009-01-27 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0