ett jävla liv!!!

ja det är precis vad det är!! grannarna mittemot för ett jävla liv!! Dom som bor där är två tonåringar och deras mamma. men deras mamma är typ aldrig hemma, och det utnyttjar ena dottern.. nu sitter dom ute på altanen och dricker och tjoar. snart går jag ut och gapar på dom! är inte alls på humör för sånt där liv idag!
haft en jätte trevlig kväll hos yasmine men den kunde slutat bättre.. vad som hände tänker jag inte gå in på. berättar bara för dom som jag känner att jag kan prata med sånt om! är så jäkla anti allt just nu! Kan bero på att det är den där dryga veckan som alla tjejer har och att jag precis satt in en sån där p-ring igår och har fått en jäkla hormon chock.. för i helvete snart exploderar jag på dom där förbannade jävla fulla tonåringarna!!!!!!!!!!!!!!!!

nej nu är det nog bäst att jag slutar blogga är lite väl mkt svärord nu och mitt humör blir inte direkt bättre av det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0