Min stora kille =)

Idag blir min kille stoor =) Han blir tre månader idag!! Det är sjukt att det redan gått tre månader!
Nu sitter han i bilstolen bredvid mig och håller på att somna. Ligger där med sin napp och sin snutte, som råkar ha bivit mitt linne. Men men får försöka hitta nått annat åt han. Än så länge funkar det vill inte anväda det just idag.
Nej ska flytta över han till vagnen då sover han längre och bättre än i bilstolen!

Lucas nyfödd! Bara några timmar gammal här


Lucas tre månader




Jaha händer idag då?? Jo måste hämta skötväska hos arvid och sofie glömde den där igår. Har hjälpt dom att flytta nu. Så nu bor dom inte i Gränby längre! Sen ska jag träffa Ewe oxå som äntligen är hemma från cypern. Sen skulle nog Mathias komma förbi och pussa lite på Lucas, han ska åka bort över helgen.
Nej ta en till kopp kaffe innan man ger sig av.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Kickan

han e så fin, din lilla prins, Ida!! Förstår att du är stolt!!

Måste komma för bi nu i sommar!! ja har semester i Augusti, kan du inte avvara en dag för mg då?

Puss å kram! Kickan

2009-06-11 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0