undrar hur lång rubrik man kan ha? Den kan ju inte vara lika lång som ett inlägg borde finnas ett stopp nån gång. Men när kommer det kan man undra? Tycker att jag har skrivit väldigt lång rubrik nu. men hallå ta stopp!!! Nej tydligen så vill den inte

där tog det stopp haha =)
Snacka om att man har lite att göra så här på kvällskvisten :p

Torsdag idag woho =) Imorgon är det fredag då ska Lucas åka till sin pappa. Ska bli skönt att få vara ledig en helg. För det här med att inte sova tar verkligen knäcken på mig. Har klarat mig ganska bra men nu känner jag hur mitt tålamod börjar krympa för varje timme. Men på söndag kväll kommer det vara back to normal =)
Det är sjukt vilket tålamod man får när man får barn. Innan har jag haft NOLL tålamod, men sen Lucas kom har jag typ världens längsta. Kanske inte riktigt men nästan. Mäkta stolt över mig själv hur bra jag klarar av allting!!! Är ju ensamstående mamma men har klarat det galant om jag får säga det själv ;) Jag har haft mkt stöd från mina nära och kära det får vi icke glömma!!!! Fredrik är ett otroligt stöd oxå! Lucas avgudar Fredrik!!! Fredrik är underbar som orkar stå ut med oss speciellt på nätterna!!! Utan Fredrik och min kära mor och alla andra underbara människor hade jag nog inte klarat detta lika bra. Ni är guld värda!!!!

Sen finns det dom jag skulle klara mig utan men skit samma.

Igår hade vi besök av Pernilla, Rasmus och Tilde. Mkt trevligt =) Lucas blev för första gången arg när ett annat barn tog en leksak från han. Rasmus tog Lucas leksak och han blev arg och Rasmus släppte och såg lite chockad ut. Ni kan aldrig gissa vad det var för "leksak". Jo det var en snusdosa hahaha =) Han älskar sin snusdosa =) Mitt lilla charmtroll =)

Idag fick vi främmande igen, av Veronica och William. Var på tok för länge sen!!! OMG vad stor William har blivit!!! Men det visade sig att stackars lilla William hade feber =( Han började på dagis denna vecka så det är inte så konstigt. Hoppas att han blir frisk snart så vi kan ta en lekdate snart igen =)

Lucas sov 30 min på hela dagen!!!!!! Men var på tokbra humör när Veronica och Wille var här. När dom hade åkt (vid 17 tiden) då kom gnället! Han fick mat och ett bad. Sen strax efter sju fick han gröt. När han ätit upp så ska jag göra iordning ersättning, står med ryggen mot honom. När jag vänder mig om har han somnat i stolen, jag börjar skratta åt han (för han var ju så söt) då vaknar han till och börjar skratta han med =) Sen dricka upp 19.50 sov han. Men han har sovit ganska oroligt sen dess. Känns som om natten kommer bli jobbig, så när jag skrivit klart detta blir det sängen för mig. Det är helt otroligt att han orkade vara vaken så mkt idag. Han brukar sova samanlagt nästan två timmar per dag och idag bara 30 min. Jag är i chock. Men trött var han på kvällen sen. Första gången han somnar i stolen.

Just ja FÖRLÅT Yasmine att jag inte ringde upp dig! Kom på det nu att jag skulle ha gjort det. Får ringa imorgon om hon inte jobbar vill säga. Den lilla arbetsmyran. Snart får du ta och lugna ner dig flicka lilla så du inte kläcker ut Mini för tidigt ;)

Usch vad lång tid det har tagit och knåpa ihop detta inlägg. 30 min har det tagit. Men har fått springa in till Lucas 4 ggr under tiden. Nu måste jag sova, om jag kan =( Har så svårt att sova utan Fredrik ju =( Han jobbar natt, men är sista natten nu sen är han ledig över helgen iaf =)  Nej just ja sova var det.

bye bye


Kärlek vid första ögonkastet <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha ja Rasmus hann nog inte ens kolla vad snusdosan var för något innan Lucas tog tillbaka den! Snacka om att reagera på 1 sekund.



Vi glömde Lucas nappflaska så vi får väl komma över igen snart och fika och leka :)

2010-02-12 @ 10:28:06
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0