bortskämd

Min älskade sambo skämmer bort mig =)

Har fått en utlandsresa av honom i födelsedagspresent =)

Satt och kollade för en stund sen på resmål och det blir förmodligen Egypten. Dit vill jag verkligen åka. Hittade ett jätte fint hotell med all inclusive för inte allt för mkt pengar.

Har löst det med Lucas oxå. Han får en hel vecka med sin far medans jag och Fredrik åker iväg och rår om varandra =)

Vi åker nångång under vecka 29 blir det förmodligen. Resan ska bokas snart.

Jag är såå lycklig =))


Fredrik har äntligen köpt en bil oxå! En volvo xc70 d5 -04. Han får den på tisdag tror jag det var. Den skulle rekondas innan han fick den och så skulle extraljusen fixas.

Nu är det mat. Fredrik har lagat mat idag! Lax blir det mums =)

Bye bye alla

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blir såå glad för din skull!! :) Det är du värd och Fredrik är en riktigt riktigt bra pojkvän! :) Det blir en härlig sommar för er!

2010-05-28 @ 19:51:00
Postat av: malin b

Å vad roligt =)skönt att du verkar så glad =)



Jag tänkte bara tipsa om El Gouna i Egypten..känner fler som varit där och är super nöjda..vi var i Hurgada på Arabia azur resort..inte så nöjda!

Men var å hälsade på i El gouna en av dagarna då vi hade släkt som semestrade där..önskade att vi åkt dit istället! Men det finns nog många bra ställen! kram till dig! =)

2010-05-29 @ 09:11:20
URL: http://replay.bloggplatsen.se
Postat av: MammaBulln

hej gumman & FAAAN VAD KUL att resan blir av :) Det är ni verkligen värda, och JAG KAN HA LUKAS om något skulle krångla :) Han kan bo här den vecka OM något skulle skita sig, bara så ni vet :))) och ang David så är jag inte lika säker länge ang om det är koppor eller ej :/ då enbart 3 st av dom var vätskefyllda med klar vätska, medans det andra ikke är det :/ måste kontakta VC på måndag & be dom kolla upp det !! men OM det är koppor, så SJÄLVKLART bjuder David sin polare på det :D puss&kraam

2010-05-29 @ 20:59:04
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Kim

Vi var i Sharm El Sheik förra året, det var fantastiskt! :) Så Egypten är väl värd ett besök.



Det är nog vanligt att mensen blir oregelbunden, min kom 2½ vecka senare än vad jag trodde att den skulle göra. Får världens värk i ryggslutet och magont, aldrig haft så tidigare.

2010-08-13 @ 12:39:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0