myrorna anfaller

nu börjar dom komma dom jäklarna. Vill inte ställa ut myrdosa (eftersom Lucas stoppar allt i munnen, mer eller mindre), vet inte hur farliga dom är. Vill inte hälla ut en massa myrr ute heller för Lucas har börjat vara på altanen. Tips på vad jag kan göra nån?

Här är det sjukstuga igen! Där av dålig bloggning. Lucas har haft hög feber sen i fredags, men den börjar vandra ner nu. Magsjukan har kommit tillbaka med! Lucas börja natten till fredag. Jag i lördagskväll. Trodde det var bakfylla, var nog det på dagen, men sen var det nog inte det... I söndags morse vaknar jag av att Fredrik kutar allt vad han har till toan, då har han oxå blivit magsjuk stackarn. Så han låg hela söndagen. Nu är jag och Fredrik bättre men Lucas är fortfarande dålig. Han är tokförkyld, har feber, kräktes i natt igen, hostar. Nu hostar han så mkt att han grinar efter att han har hostat, måste göra ont i hans stackars hals =( Försökte få i han lite glass och kyla men neeej han rata glassen! Finns det nått mot halsont till dom här små?

Pratade med Yasmine idag (ingen bebis än *morr*) och som vanligt påminner hon mig om att jag måste tvätta. Tack för den ;) Sa att jag skulle sluta svara när hon ringer, eftersom hon bara påminner mig om tråkiga måsten jag har, men kom då på att hur ska jag få veta när mini kommer om jag inte svarar. Jag får helt enkelt svara. 
Dagens i-landsproblem haha

Nu dags att plocka ihop tvätt och sen dra med Lucas ut till tvättstugan kl 16. Blev tvättstugan idag för det är typ bara lakan och handdukar att tvätta. Så drygt att torka det i lägenheten.

Uppdatering om min födelsedag och valborg kommer en annan gång. 

Bye bye for now 

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

Vad ni är utsatta. Era stackare!

Har sökt lite info.

Som du prövat, glass är bra, men även yoghurt. Varm eller kall dryck kan också lindra tillfälligt.

Men har han mkt ont så ge honom smärtlindring. Smärtstillande läkemedel kan lindra halsont också.

Hoppas att han/ni blir fri från eländet snart.

<3 Kraam

2010-05-04 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0