då vet jag =)

skrev ett fel igår såg jag vi tog bort vivi den 18 augusti inte 28.. ville bara rätta till det =)

var till barnmorskan idag. mätte magen och den var alldeles lagom stor =) inte för liten alltså ni ser jag är inte så liten ändå :p fick höra hjärtljuden oxå.. hur coolt som helst!!! barnmorskan sa att man kunde tro att det låg tre st där inne för att det lät så mkt. det lilla livet började ju självklart att sprattla runt och försökte undvika mikrofonen (eller vad det nu är) så det lät väldigt mkt. men tack och lov så är det bara en. hjärtat slog jätte fint det var skönt att höra!!
fick ta blodprover oxå. hb-värdet (järnvärdet) var väldigt lågt. det förklarar min extrema trötthet. så nu är det bara börja med dom där vidriga järn tabletterna.. *ryser*

åkte och jobba efter besöket. barnen är ju helt underbara man kan inte bli annat än glad när man är där. vid mellanmålet hade jag en kaffetermos på bordet som man kan se sig själv i, man blir konstig precis som i speglarna i lustigahuset. ett barn kom på det och satt och kolla på sig själv i termosen samtidigt som han satt och diggade till en låt som jag satt på. han var helt inne i det där han märkte inte ens att jag satt och skratta så tårarna sprutade åt han. haha klockren unge =)

kom hem ganska sent idag då jag stängde idag. har inte gjort mkt sen jag kom hem. men hur mkt hinner man på 4 timmar? har ätit, duschat och tittat på greys anatomy det är vad jag har hunnit med.
och nu blir det sängen ska börja jobba kl 7 imorgon så bedtime för mig nu!!

sov så gott!!!!!

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

du kan ju dricka blutsaft... mumma...!! najs att allt var bra! =)

2008-12-15 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0