still home

det blidde inställt det jag skulle göra idag. Så nu sitter jag och försöker komma på nått annat och göra. Har sjukt mkt energi idag. Fick ju sova sju timmar i sträck inatt. Lucas somna vid tolv och vaknade inte förns kl sju. Jag fick panik när jag såg va kl va och kom på att han inte ätit sen typ elva på kvällen innan. Men han verkade inte lida av det.
Nu sitter vi i soffan och tittar på hem till gården och försöker komma på nått att göra idag.
Båda två är typ friska nu. Vi har varit förkylda båda två, men är nästan helt bra nu.
I måndags va vi på bvc och vägdes. Lucas vägde 4215 g och va 53 cm lång. Han börjar bli stor min lille skit =)

Nej nu ska jag försöka göra nått vettigt!!!


bara några timmar gammal här




kortet taget i tisdags. Så stor han blivit =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kooooooopia av Mathias! Ojoj! Jätte söt

2009-04-10 @ 13:07:36
Postat av: Linda & Alfons

Såg dig och din sjukt söta son på ica torgkassen häromdagen! Grattis, hoppas allt går bra för er!

Mvh/ LInda med en busig två åring!

2009-04-17 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0