svara på detta ni =)

Svara! :'D

1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om ett år
 
?

2. Tror du att ja testat droger ?

3. Tror du att ja varit full
?

4. Tror du att ja har rökt/snusat 
?

5. Tror du att ja har haft sex?

6. Litar du på mig?

7. Hur mycket tycker du om mig på en skala av 1-10 ?

8. Om du fick reda på att jag bara hade 1 månad kvar att leva vad skulle du göra då?

9. Har ja någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig ?

10. Vad tycker du att ja skulle passa att jobba som?

11. Vet du något ja gillar mycket?

12. Säg något ärligt till mig som du verkligen menar , vad som helst
!

13. Skulle du kunna pussa mig på munnen?

14. Tänker du kopiera denna så ja får svara på din?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Teri

1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om ett år ?



Jupp!! Forever baby!



2. Tror du att ja testat droger ?



Inte mer än alkohol och nikotin!



3. Tror du att ja varit full?



Jag VET! ;)



4. Tror du att ja har rökt/snusat ?



Jupp!



5. Tror du att ja har haft sex?



HAHAHAHAHAHAHA!



6. Litar du på mig?



100% darling!



7. Hur mycket tycker du om mig på en skala av 1-10 ?



710!



8. Om du fick reda på att jag bara hade 1 månad kvar att leva vad skulle du göra då?



Umgås med dig och släpa runt dig för att göra roliga saker och samtidigt försöka komma på ett sätta att få dig att leva längre!



9. Har ja någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig ?



Säkert oftare än jag sagt om dig.. :(



10. Vad tycker du att ja skulle passa att jobba som?



Barnskötare! ^^



11. Vet du något ja gillar mycket?



Lucas! ;)



12. Säg något ärligt till mig som du verkligen menar , vad som helst!



Du är världens bästa vän och jag älskar dig!



13. Skulle du kunna pussa mig på munnen?



Oh ja! :p



14. Tänker du kopiera denna så ja får svara på din?



Hmm.. kan jag väl göra om du orkar? ;)

2009-09-30 @ 10:11:33
URL: http://tisismy.blogg.se/
Postat av: Bettan Spettan

1. Tror du att vi fortfarande håller kontakten om ett år ?



Nej det tror jag absolut inte!! Vill inte ha något med dig att göra!



2. Tror du att ja testat droger ?



Ja absolut hur kan du annars vara som du är.



3. Tror du att ja varit full?



Nej det skulle du väl aldrig vara.



4. Tror du att ja har rökt/snusat ?



Nej om jag känner dig rätt skulle du aldrig göra något sådant fruktansvvärt.



5. Tror du att ja har haft sex?



Jag och Lucas har funderat på det och vi tror att det var en jungfrufödsel så svaret är alltså Nej.



6. Litar du på mig?



Skulle aldrig falla mig in!



7. Hur mycket tycker du om mig på en skala av 1-10 ?



-10



8. Om du fick reda på att jag bara hade 1 månad kvar att leva vad skulle du göra då?



Jag skulle undvika dig så mycket som möjligt helst skulle jag inte ha någon kontakt med dig överhuvudtaget så att jag inte ens visste om det!!



9. Har ja någonsin sagt nått snällt/fint om dig till dig ?



Nej det har du verkligen inte! Du har bara sagt elaka och dumma saker till mig!



10. Vad tycker du att ja skulle passa att jobba som?



Sophämtare



11. Vet du något ja gillar mycket?



Kyckling



12. Säg något ärligt till mig som du verkligen menar , vad som helst!



Jag menar ingenting av de överstående!



13. Skulle du kunna pussa mig på munnen?



Jag ser ingen anledning till varför jag skulle göra det.



14. Tänker du kopiera denna så ja får svara på din?



Nja vet inte eftersom jag vet inte vart jag sätta den... :P

2009-10-05 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0