TRött

Är sjukt trött idag! Mina kära grannar spelade jätte hög musik, dom sänkte för att sen chock höja!! Det pågick till efter tolv då störningsjouren kom för att jag hade ringt dom. Jag orkade inte klä på mig för att gå och ringa på. AHHHH jag höll på att bli galen på dom. Jag kan ha lite mer överseende om det sker på fredag eller lördag, men inte en j*vla torsdag!!! Dom grannarna brukar spela på väldigt högt. När dom spelar så är det på en tisdag, onsdag eller torsdag. Nästan aldrig på helgen. Igår lät det som om dom spela i min lägenhet. Jag var så ARG!!! Tur för dom att Lucas inte vakna av dom. Jag somna närmare halv ett och vakna sju. Woho! Lucas har sovit i min säng inatt. Han låg på min kudde när jag skulle gå och lägga mig, hade inte mage att flytta på honom så jag tog Fredriks kudde och hans sida av sängen. Lucas har sovit halv bra eller halv dåligt eller vad man nu ska säga.

Men men nog om det.

Igår när vi hade ätit frukost åkte vi ut till Storvreta och hälsa på mitt gamla jobb. Mammas jobb. Alla barn tyckte det var jätte kul att vi kom och Lucas ÄLSKADE att vara där! Hans mormor och alla andra i personalen tyckte oxå det var kul att se oss =) Vi lekte och åt lunch med dom innan vi brumma in till stan igen. Lämnade lite grejer hos (min) mormor och morfar. Sen brumma vi till Veronica och Wille. Sen hem till Fredrik. Lucas var inte svårsövd igår kan jag säga :p Kl 19 sov han. Tog en min tills han sov. Det är sådana dagar Lucas behöver. Men nån gång måste man väl få ta en lugn dag? Men det får man inte för Lucas. Den ungen har så sjukt mkt energi, kan inte vara stilla en sekund. För slappnar man av då kan det ju hända att man somnar och det vore ju HEMSKT!!!

Nu måste jag sluta Lucas gör saker han inte får och vägrar lyssna på mig.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0