bombhot

dom ringde och väckte mig ifrån jobbet idag och frågade om jag kunde jobba, ja visst kunde jag det.. det går ändå inte att sova på morgonen för dom håller på med beläggnings arbete i garaget.. och lika bra var väl det att man inte var hemma idag..
på eftermiddagen fick man ett trevligt samtal av syster att det är någon som bombhotat kvarnen (och för er som inte vet så bor jag där) kom som en chock kan man säga!!  tydligen var det nån idiot som ringt vid två tiden och sagt att halv tre sprängs kvarnen.. så hela kvarnen utrymdes.. sen gick man där på jobbet med ont i magen och nervös över att man inte skulle ha ett hem att komma hem till.. men som tur va så fanns det kvar när jag kom hem!! vid halv fem kunde man fortfarande inte komma in i kvarnen tydligen.. tur att man kom vid halv sex då var det öppet igen.. men man känner sig lite små nervös över att vara här faktiskt.. men ska väl vara lugnt nu.. hoppas dom får tag på den jäveln som ringde, det tror jag inte dock..
nej nu ska jag ta en dusch och sen göra lite mat.. får se om man kommer kunna sova inatt :p hoppas det för jag ska jobba imorgon med.. 

kram på er

  mitt kära hem =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0