=))

vilken rolig dag jag har haft =) har jobbat idag.. och gissa vad jag fick göra jo åka i backen :p for upp och ner för backen som en tok flög över guppet.. vi åkte i en och en halv timme gissa om jag var slut efter det. men sååå kul jag hade. jag var dygnsur när vi gick in. var blötare än barnen haha fastnade även i snön med foten så ett barn fick gräva upp mig det hade han och jag riktigt roligt åt!! det är inte alla barn som får komma till undsättning åt en fröken, vilken tur för dom barnen att jag inte är som alla andra fröknar :p enligt barnen är jag ingen fröken utan busfröken haha dom är så söta =)) men tyvärr så ska ju den roliga snön försvinna nu =( man fick njuta lite iaf

efter jobbet åkte jag med rebecca till ICA Maxi och handla. vi går runt i godan ro och handlar allt flyter på riktigt bra vilket jäkla team vi va =) vi står vid frysdiskarna och vad händer då jo rebecca råkar klämma min armbåge i frysdisken haha sen tog vi en sväng förbi fyrispark oxå hahaha
på hemvägen höll jag på att få en lastbil i arslet oxå.. tycker att kör man en stor lastbil så borde man tänka lite mer på avståndet till bilen framför eftersom bromssträckan blir något längre! jag fick lov att köra mot rött rakt ut i en korsning på tycho heden för att inte få han i arslet *morr*

nu är det sovtajm är så grymt övertrött behöver nog sova ett par timmar nu.. snart dags att gå upp igen

good night sleep tight and don´t let the bed bugs bite

Kommentarer
Postat av: Tess

Men du ÄR en liten busfröken! ^^, Jag vill oxå åka pulka, men äger ingen så jag får nöja mimg med att titta på när andra åker.. :(



Puss å kram!

2008-11-26 @ 22:10:43
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0