helgen slut

japp så va denna helg över.. har varit en rolig helg =)
i fredags va jag och ewe på etage och bullit. fick lära mig en jätte rolig lek av en kille =) haha satte dit mig själv så bim det var inte ditt fel haha =)

i lördags på dagen kom malin och hälsa på. var kul och se henne igen =) vi va till gränby centrum och glodde i affärer och tog en fika. sen va vi förbi arvid och sofie en sväng. när hon åkt hem åkte jag till yasmine skjutsa ner henne, andreas och en till ner på stan, sen till emma för att låna ett skärp. sen till ewe. sen åkte jag hem för att hämta kläder och smink och tillbaka till ewe för att göra sig iordning. kom lite annat folk dit oxå.
när vi skulle ner på flurran (som playboybunnys :p) så sluta mina bromsar typ att funka, vi vände tillbaka för att ta ewes bil istället men då hade låset haka upp sig på den så vi fick ta min bil iaf. körde riktigt försiktigt. jäkla bil.
väl nere på flurran hade vi hur kul som helst =) lyckat avslut på krogbesöken!! nu dröjer det ett tag innan ni ser mig ute igen =) och ewe oxå föresten, hon drar till usa på tisdag i två månader.

idag har jag varit och grattat sofie som blev 24 år idag =) stora flickan =)
nu är jag hemma, tänkte gå och sova är rätt slut efter helgen. har inte samma krafter som förut direkt.. men men =)

                               
                                  en bild från igår =)

god natt alla

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Och jag var på fest på konditoriet på brantingstorg och såg nog hur du åkte fram å tillbaka med din bil ;)

2008-11-03 @ 10:54:32
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Tess

Fan vilka pattar du har fått gumman! haha!

2008-11-03 @ 22:12:32
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0