lördag

vaknade halv nio idag.. blev en relativt tidig kväll igår.. iaf för att vara fredag =) va i vaxholm igår hos betsy.. när jag kom hem va jag så trött så jag stupade i säng. måste nog börja med järntabletter är lite för trött jämt tycker jag.
idag har jag degat framför tv:n såå skönt!!! träffade arvid och larsson på kvällen och tog en kaffe och muffins =) roliga pojkar det där haha
sen tog jag en sväng förbi mamma och hälsade på.. nu är jag hemma.. ska glo tv och försöka somna rätt tidigt idag med behöver det tror jag.. om det går.. grannarna har party.. dom hade satt upp lapp om att dom skulle ha 40 års fest.. och när dom är så duktiga att dom förvarnar om det vill man ju inte direkt klaga heller.. hade inte gjort det i vilket fall dom har aldrig klagat på mig så tänker inte klaga på dom heller.. tycker om mina grannar =)

en sak till.. kan någon förklara för mig det underbara med att vara gravid?? man har ont, foglossning m.m, man går runt och oroar sig om allt är bra, magen växer, man kan inte ha sina kläder längre, man kan inte böja sig, man kan inte sträcka sig, man är kissnödig jämt, man är trött, allting tar längre tid att göra, humörsvängningar som heter duga (värre än innan)... vad är det för underbart med det?? för mig är det inte det.. det underbara måste komma efter nio månader..

nee nu ska jag kolla om det är nå bra på tv

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

det underbara kommer när bebis är levererad, jag lovar. se till att försöka njuta av graviditeten så gått det går, istället föratt bara se det negativa, tänka på det mysiga - rörelser, hicka, en kick här&där.. ja, jag hoppas du förstår..

2008-11-18 @ 16:18:52
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0