mmm

har inte gjort mkt alls idag.. har knappt varit utanför dörren.. skönt!!
ewe ringde från arlanda idag, hon hade inget att göra för deras flyg var försenat i 1 och en halv timme. det är ju typiskt. så hon ringde och sa hej då en sista gång. va med emelie (grannen) en stund. vi åt mat tillsammans. hemmagjorda köttbullar sååå gott =) skulle gjort det igår men det orkades inte med.
träffade en och prata lite igår, känndes skönt att få ur sig lite saker. fick inte ur mig allt men det jag fick ur mig hjälpte. så om du läser detta Tack för att du kom förbi!!!
nej nu ska jag titta klart på christine och sen krypa ner i sängen och försöka sova..
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0