snö =)

har jobbat idag.. men det blidde inge pulka åkning =( det hanns inte med.. men gjorde massa snöänglar och annat bus med barnen i snön =) blev barn på nytt hihi och barnen älskar när man busar med dom i snön dom blir så glada då blir man själv ännu gladare!!
ska jobba imorgon med får se om det blir pulkaåkning då.. vet inte hur mkt dom på småbarns avdelningen åker.. har inte jobbat där så mkt..

och tror ni inte att jag tittade på fortsättningen av sjukhuset idag då.... bröt ihop totalt när jag såg hur hon låg där och skrek.. vill inte!!!!!!!! smärta är det värsta jag vet.... men det är väl värt det.. jo det är det =)

nu ska jag ta en dusch innan desperate housewifes och titta på det sen sova..måste vara utvilad och pigg imorgon :p

kram på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

När jag var in och födde var de väldigt snabba med att ge mig smärtlindring om jag behövde, inte alls inställningen att det ska göra ont att föda barn!

Och jag skrek/vrålade när jag födde, men jag hade absolut inte ont, de var sån j*vla kraft i värkarna att jag inte fixa att pressa all kraft neråt så bebisen skulle komma ut utan jag behövde släppa ut lite genom munnen oxå.



Sen tycker jag rädslan försvann på slutet, trots sjukhuset, barnmorskorna, riskförlossningar och berättelser på nätet!

2008-11-25 @ 22:34:28
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0