utmanad av sanna

har blivit utmanad av sanna att göra detta och måste då anta utmaningen :p

Sju sanningar - Alldagligt & knäppt :

1:
är jätte dålig på sådant här
2: älskar min bil (trots allt knas med den)
3: är beroende av kaffe
4: blir väldigt liten och längtar efter mamma när jag är sjuk
5: måste alltid dricka en klunk ur flaskan om någon annan fått smaka innan jag sätter på korken igen
6: klarar inte av att se på djur som far illa utan att börja gråta
7: är helt förvånad över att jag kom på sju saker =)

Regler :

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

få se vilka jag utmanar då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0