ännu en klagar dag

idag mår jag riktigt dåligt.. har ont i halsen, huvudet och varenda led i hela kroppen.. svullna halsmandlar.. kom  och ta hand om mig :p får se om jag orkar jobba imorgon.. har levt på alvedon idag.. får proppa i mig några imorgon med och hoppas att jag orkar jobba.. behöver ju timmarna.. ska bara jobba 8 timmar det ska man väl orka..
det går scharlakansfeber så har fått för mig att jag har det.. men det har jag nog inte..
nu ska jag dricka lite te och sen ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon..
kra på er från ynkliga lilla mig

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

KRYA PÅ DIG!!

2008-10-09 @ 20:41:51
Postat av: malin

Men gumman... krya på dig. va rädd om magen...;)

Nej jag kommer inte på klassträffen. måste åka te mora.KRAM!

2008-10-10 @ 07:34:52
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0