en riktigt rolig dag =)

träffade pernilla för att fika med henne, niklas och lilla rasmus uppe på gränby. tidsoptimisten Ida var sen som vanligt :p satt och pratade lite där.. jag skulle få låna lite kläder av pernilla så vi bestämde att jag skulle följa med till örbyhus och hämta dom. vi åkte ut dit.. jag hamnade efter för jag var tvungen att tanka lite men gasade ifatt dom =) kom ifatt dom när vi kört av E4:an. väl hemma hos dom i deras mysiga lilla hus =) kom vi överens om att jag skulle följa med ut till stallet. Pernilla frågade om jag ville rida och det ville jag så gärna =) var ju ett år sen jag red sist. vi bytte om och drog till stallet medans niklas fick stå vid spisen och slava hehe =)
riktigt mysigt stall va det. med ridhus och allt. och knappt någon stallhyra och stå där. såg ut som om det skulle kosta minst det tre dubbla. Pernillas lilla gosan va så söt!!
Pernilla började rida lite men sen började hennes jeans skava. så då fick jag sitta upp och hon sprang för att ta in hästar. men hon var tillbaka efter någon minut för hon behövde inte hjälpa till. hon höll en liten lektion för mig.. OH GUD va ringrostig jag var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gosan var svår att rida men lär man sig hur hon funkar så är hon säkert jätte mysig.. jag var nog mer slut än va hon var när vi ridit klart hahaha =) kommer inte kunna gå imorgon kommer ha sån träningsvärk!!!! rolig dag har jag haft iaf =) och det var jätte kul att träffa pernilla och niklas igen och deras super gulliga charmtroll Rasmus!!!!!!!!! Han kommer kunna charma tjejer när han blir stor!!

Träffade Ewe en stund när jag kom tillbaka till stan och pratade lite innan jag åkte hem.
Nu är jag hemma och nu ska jag titta på parlamentet och skratta lite =)
Hoppas ni alla som läser detta oxå haft en bra dag!!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart jag också haft en toppen dag är helt slut nu

2008-10-19 @ 21:07:44
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0