=)

har varit så duktig idag =) har städat och tvättat igen.. känns som om det aldrig tar slut med städandet.. måste vara riktigt fint tills på fredag iaf.. då får jag besök =)
vaknade tjugo över nio idag.. har blivit en lång dag.. så det är inte så konstigt att man har hunnit med mkt.. har till och med lagat mat två ggr idag. har hunnit med frukost, lunch och middag det är inte varje dag man hinner med det.
tittade på lite repriser idag som jag har missat i veckan för att jag har sovit. tittade på ugly betty, desperate housewifes och greys anatomy =)
har pratat med betsy VÄLDIGT många ggr idag =) vi räknade efter men nu har jag glömt hur många ggr det var. men måste nästan vara rekord för oss haha
nu ska jag göra lite popcorn, i kastrull och inte i en skål haha, och titta på se upp för dårarna
 kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0