hemsk morgon

jag kom ju aldrig iväg till mormor och morfar. min bil fick ju för sig att den inte skulle starta. argare människa fick man leta efter just då. så jag fick gå ner till ica och köpa min frukost. precis när jag betalat så ringer dom från förskolan i storvreta och frågar om jag kan jobba. jag säger ju självklart ja! upp lämna varorna, gick ner i garaget och skulle prova starta bilen igen men icke. tji fick jag. PANIK hur ska jag ta mig ut till storvreta? buss var jag inte sugen på alls. ringde till mina kära farföräldrar och fick låna deras bil tills imorgon ska nämligen jobba då med =) dom är såå snälla! underbara människor, jag känner dom mycket väl! (internt skämt)
det märks att jag inte är van att jobba med barn längre, är helt slut i huvudet nu. skulle kunna somna på stört men måste hålla mig vaken ett par timmar till iaf annars vaknar jag väl 3 inatt. inte sån höjdare när man ska jobba mellan 7.45 och 17.15. åkte på stängning imorgon. jag och en annan vikarie kvar sist, och hon har aldrig stängt förut. men det har jag, varje torsdag i ca ett års tid så det fick bli jag. men det gör inget =)

nej nu ska jag in i duschen och sen göra mat. ahh får inte glömma títta på desperate housewifes ikväll jue =) måste vara vaken!!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0