jag lyckades =)

jag lyckades ta mig ur sängen och ta mig till apoteket =) men det var jobbigt.. köpte panodil.. tror att jag får äta det.. har för mig att det var panodil och alvedon jag får äta.. pernilla, therese vet ni?? dumt att inte kolla upp det innan kanske :s har knaprat i mig en nu så nu är jag lite piggare =)

min lägenhet börjar bli lite läskig.. det kommer massa konstiga ljud från den lite då och då.. i veckan hörde jag samma ljud två ggr.. var inne i sovrummet och så lät det som om nån försökte slita bort fönsterbläcket på mitt fönster och nån som tappa nånting tungt i hallen.. två ggr på samma dag... feg som jag är så vågade jag inte kolla vad det var :p låg kvar i sängen och tröck.. nyss så knäppte det till i vardagsrummet.. gör det lite då och då... finns säkert helt naturliga förklaringar.. men hittar inga och orkar inte leta hur mkt som helst... therese kom hit och kolla vad det är :p

ska ligga död i sängen en stund till nu.. sen ska jag ta en kaffe på donken med arvid och sofie.. är grymt kaffe sugen, och jag håller nämligen på att diskar min kaffekanna och den där saken man har filtret i, i min diskmaskin duktig som jag är =) så då får jag söka mig till ett annat ställe för att tillfredsställa mitt koffeinbegär =)

kanske bloggar igen ikväll om jag orkar och om jag har nå roligt att skriva =)

kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0