öhh

igår när jag kom hem från jobbet va jag sååå trött.. men tänkte att jag måste hålla mig vaken ett par timmar till.. men nej det gick inte jag tvär slocknade vid halv sex sen vaknade jag elva på kvällen.. bra jobbat ida!! var helt förvirrad när jag vakna, var helt säker på att det var fredag och börja tänka på nått att göra.. men tack vare carros blogg fick jag veta att det faktiskt fortfarande var torsdag!! tack och lov för blogg ibland haha =)

va på ikea idag med syster.. det regnade när vi gick in och när vi kommer ut igen snöade det som bara den.. lite chockad man blev.. kul tänkte jag min bil är ju så bra att köra på blött väglag.. som tur va så hade det inte frusit på för det var plusgrader så det gick bra.. låta bilen gå i vinter ide snart..
var förbi mormor och morfar efter att ha lämnat av emma.. sen tillbaka och hämta emma och victor dom skulle till kvarnen.. och nu måste jag sätta fart ser jag på kl, måste duscha, göra mig i ordning för att sen hämta ewe, äta mat, åka till rebecca och sen ut.. miss tidsoptimist det är jag det =) tänkte att nu ät det sista helgen jag är ute på krogen och far..

ja just det imorgon kommer malin!!! ska bli så kul att träffa henne igen!! har inte sett henne sen i sommras..

neee snabbt in i duschen nu!!!!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0