sjuk kväll =)

va med arvid och sofie ikväll.. har inte skrattat så på länge =) kommer ha träningsvärk i mina skrattmuskler imorgon haha tårarna rann ner för mina kinder för jag skratta så mkt.. arvid som brax hahaha =) sjukt rolig bild på sofie som jag såååå gärna vill lägga ut men har lovat henne att inte göra det så får väl hålla det då.. men kanske kan övertala henne :p

åkte och hämta therese och fredrik och skulle skjutsa hem dom och två andra. therese (sofies syster) fick åka med mig.. och hon fick åka vill jag lova =) jag fick lite gasfot där en sväng men det var någon som drog iväg vid rödljuset i sin nya bil så jag var bara tvungen att haka på :p
sen var vi tvugna att ta lite kort där vi såg rädda ut haha men det var efter vi hade gasat på =)


nee  nu gott folk ska jag sova =)
god natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha!!! Sjukt rolig kväll. Är dock halvdöd nu, men what to do lixom =P

2008-10-04 @ 08:56:48
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Postat av: lillstrumpa

haha!! fan vilken najs bild. assnygga!

2008-10-05 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0