varför?

varför vakna så onödigt tidigt när man inte behöver? har varit vaken i en timme nu.. behövde inte vakna förän nio..
ska ringa vikarie förmedlingen nu så jag får jobba på onsdag ute på lyckebo =) sen ska jag hitta på nått vettigt att göra så här på morgonkvisten..

Till Therese!
läste din blogg och det du hade skrivit verkligen rörde mig! Tack för att du finns och sluta aldrig vara du!!
Du är underbar som du är! Du ställer alltid upp och jag har alltid roligt med dig! Lova att aldrig sluta vara den underbara Therese du är!
Önskar oxå att du bodde närmre än du gör!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Vill se bilder på magen!!! ;)

2008-10-06 @ 22:05:40
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0