1 april

Ja idag är det första april. Har ett jätte bra aprilskämt på lager. Men tror inte att personen ifråga som ska råka ut för det är upplagd för sånt idag. Ska höra med min kompanjon hur vi ska göra. Annars får man ta det en annan dag. Går ju faktiskt att göra hyss även fast det inte är just denna dag. Måste göra det här så jäkla klockren grej :d vad finns annars för planer idag då. Jo ska till familjegrejen och skriva på faderskapspapper, så då är mathias pappa på papper oxå. Imorgon bär det av ut till storvreta. Ska hälsa på "mina" andra barn och mina kära fd arbetskamrater. Det har tjatats från alla håll där ute att jag ska komma och visa upp mitt lilla underverk. Så imorgon bär det av. Skulle få låna emelies bil så jag slipper åka buss. Tackar och bockar för det :) idag får jag börja köra min rosa fara igen :) för idag får man köra med sommardäck om väglaget tillåter. Men har ju inga bromsar :( äsch allt för mig just nu myspys :)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tittar in för att säga hej

2009-04-01 @ 11:58:18
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: linda

så jäkla söta! :)

och jag blev lurad av tidningen, haha! ;)

du får berätta om skämtat sen för jag tror inte du skämtar om de idag men ska bli kul och höra sen. ;)

KRAM

2009-04-01 @ 12:50:41
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0