abcdefg

har varit ute i stallet med yasmine en stund på kvällskvisten. det var välbehövligt!! rensa lite tankar och glömma bort alla känslor för en stund. stallet är rena rama terapi stället! när man är där glömmer man bort omvärlden, verkligheten en stund. men när man kommer hem igen kommer verkligheten tillbaka. det är en del som måste rensas ur mitt system just nu. skulle behöva åka till skogen eller nått och bara ställa mig och skrika. kanske lite att ta i men förstå principen. ventilera mig behöver jag göra. men det får vänta tills imorgon :s
jag hoppas att jag kan börja bli mig själv då, går och bär på en massa irritationer. kanske kan börja bli mig själv iaf sen behövs det några veckor av sömn oxå för att jag ska kunna bli mig själv helt och hållet.

äsch nu lägger jag ner det här... det är ju inge kul att läsa om mitt klagande.. skriver igen när jag har nått kul att säga

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag gick hos en jättebra mödrapsykolog jättenära där du bor. Det är gratis att gå dit.

2009-04-20 @ 12:34:17
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0