det var en kyckling

ja då va påsken snart över. Bara idag kvar.

Påsken har varit trevlig i år. Som alltid! I torsdags ja vad gjorde jag då? Det kommer jag inte ihåg... Nej det gör jag inte...
I fredags va det så fint väder så var bara tvungen att ge mig ut i det fina vädret. Tog en promenad och hamna hemma hos arvid och sofie. Stefan var där oxå och sen dök ewe upp med. Tog en promenad hem igen sen. På kvällen tog jag det lugnt hemma framför tv:n.
I lördags va det påskmiddag hos mormor och morfar. Super gott =) mkt mat och påskmust blev det! Sen på kvällen åkte jag och hämta upp stefan. Vi mötte upp ewe och jocke på donken och tog en kaffe där. Vid tio tiden kom mathias och hämtade Lucas, jag fick vara ledig en stund =)  Sen åkte vi runt och lekte lite med bilarna. Sen åkte jag och stefan hem till mig och satt hemma hos mig en stund. Mkt rolig kväll =)

I går åkte vi hem till Mathias pappa och åt mat. Trevligt med väldigt god mat! När vi kom tillbaka till stan så skulle Mathias ut i garaget med Andreas och skruva lite så jag ringde till Yasmine och följde med henne till stallet. Höll på att bli attackerad av en fladdermus där ute, jag slängde mig ner och låg nästan under bordet haha äckliga ju!
Efter stallet åkte vi och hämtade upp pojkarna i garaget och åkte hem till Yasmine och Andreas och fikade. Efter en stund försvann pojkarna och vart hittar vi dom jo inne i Lokes rum lekandes med hans legostad haha =) Dom såg ut att ha riktigt kul! Tyvärr så får jag inte över bilderna från telefonen men jobbar på det!

Nu ska jag snart ut till pappa en sväng. Syster med pojkvänn kommer och hämtar upp mig om 40 min så nu måste jag göra mig iordning.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0