hoppe hoppe hare satt och mumsa bär

ja långfredag idag då.. ser ut att bli tokfint väder idag. kan man ju absolut inte sitta inne!!! ta en promenad sen och våldgästa nån stackars sate som tvingas bjuda mig på kaffe haha fast nu är det inte så många vakna och lite varmare kan det bli innan jag ger mig ut. nu vet jag vem jag ska våldgästa =)

F*N sitter och tittar på nyhetsmorgon och får se att Jeff Dunham har varit i sverige, jag som ville se han!!! Han är ju klockren, han och achmed haha =) ATTANS att jag inte visste det!!!

HAHAHA fastnade framför tv:n det var en intervju med Jeff Dunham och hans kompis Walter, och så var det klipp från hans show som han gjorde här i sverige. Jag skrattade så tårarna börja komma haha

nu visa dom ägglikör på tv. Gu så länge sen jag drack snowboll. det var flera år sen. kom och tänka på när jag var ute en gång och skulle beställa den och bartendern hörde inte vad jag sa när jag sa snowball, så till slut nästan skricker jag "Jag vill ha en snöboll på engelska" haha både han och jag börja garva.

känner att det inte blir så vettigt inlägg men vad gör det.. det behöver ju inte alltid vara vettigt =)


The Muppets =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0