Sjuka

Ja sjuka är vi här hemma. Är tokförkyld och har haft feber, kanske har det nu vet ej. Lucas är oxå förkyld och har haft lite feber. Det är ju typiskt att man ska bli sjuk. Så besöket av therese och Tindra får skjutas upp igen. Men snart måste det bli av! Saknar dom där två ju! Nu sitter jag och lucas i soffan och tycker synd om oss själva för att vi är sjuka. Tröst äter vindruvor och glass och tittar på så ska det låta :) nu måste jag gå och spraya (vilket fullt ord egentligen haha) näsan innan jag dör!

Kommentarer
Postat av: Teri

Vi saknar dig oxå! och är ju nyfikna på lille Lucas! men snart så kommer vi, när alla är friska! Tindra har börjat hosta och nysa så jag hoppas att hon inte blir förkyld igen nu!

Puss och kram!

2009-04-04 @ 21:53:36
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0