bra dag

Idag har varit en bra dag =)
Lucas väckte mig vid 9 för han var hungrig. Tog upp honom la han bredvid mig och gav han mat. Natten som var fick han sova i egen säng för han sover så dåligt bredvid mig. Men reste mig upp flera ggr för att titta på honom. Samma sak när vi kolla på film igår kväll så sprang jag fram och tillbaka till hans säng och titta till honom. Man får vara lite hönsig som mamma när nått sånt här har hänt. Men efter han ätit somna han om igen till 10. Då var det dags att gå upp. Då hade han sovit sen halv tio kvällen innan min duktiga kille =)
Vi åt frukost. Jag åt rostsmörgåsar och drack kaffe, Lucas åt sin gröt och drack vatten.
Efter frukost sov lucas en stund medans jag gjorde mig i ordning. Han orkar inte vara vaken så länge på fm, han är vaken mellan 1,5-2 h sen är det dags att sova igen. Riktig tröttis =)
När jag var klar klädde jag på Lucas (han vakna knappt av det haha) så begav vi oss ner på stan. Vi skulle hämta ut ett paket till Lucas på Lindex från Libero. Självklart var det slut! Så vi gick till bvc istället. Förra måndagen var jag där då vägde han 7240 g och var 65 cm lång, men i onsdags på akuten vägde han 7880 g, så gick för att kolla vilken våg som visat fel och att han gått upp som han ska efter det som hände. Idag vägde han 7610 g. Han börjar bli riktigt stor nu =)
Efter bcv gick vi till Luthagens livs och lämna tillbaka filmen vi såg igår. Där mötte vi upp Ewe oxå. Handlade lite, gick sen hem till Ewe i Klockarängen (ligger bakom fyrishov) och fikade. Mkt trevligt!! Sen gick vi hem, ja eller jag gick Lucas åkte vagn :p Måste bara pointera att jag GICK =D
När jag kom hem så kom Mathias och lämnade en grej till vagnen som han glömt hemma. Efter det tog vi bizzan till Lindex i Boländerna för att hämta paketet där, men då var det STÄNGT!!! Brumma upp till gränby c istället men där va det SLUT!!!!  Så då handlade jag lite mat istället och åkte hem...

Det var min dag det. Mkt givande =)

Nu sover alla här, bara jag vaken. Fast ska sova nu jag med. Just ja har glömt att berätta att vi fått en inneboende. Betsy har flyttat hit =D Sen är det en till som typ bor här :p Så nu är det inte bara jag och Lucas längre, men det gör inget =)

Imorgon ska jag ta tag i och rensa ur min ena garderob så jag kan få in Lucas kläder där istället, så Betsy kan få en garderob hon med.

Nej sängen var det ja

Good night sleep tight and don´t let the bed bugs bite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0