fy skäms på mig

jaa verkligen!! Har varit riktigt dålig på uppdatering nu. Förlåt!
Fast väntar man med att skriva så har man så mkt mer att skriva när man väl skriver. Inte så dumt :p
Men så var de det där med minne oxå :s Vilket inte alltid är så lätt men ska göra ett försök =)
Men först ska jag slå Sofie en signal tror jag, jo det gör jag. BRB.

Oj blev ett lite längre samtal med henne än jag väntade mig :p vi hade mkt att prata om haha

jaha vad har hänt då... *tänker*
Jag åkte på vaksala gatan mellen gränby c och fyra mackarna ligger i vänster fil och helt plötsligt får jag möte! Jag blinkar hej villt med lysena och den andra bilen blinkar tillbaka och fattar inte att hon ligger fel, så tillslut inser jag att det är lönlöst och byter fil. Idiot!!!
Sen samma kväll ska jag möta upp sofie och arvid vid shell (andra shell inte fyra mackarna), jag åker till kvarnbolund men nej fel shell dom menade vid gamla marianns så jag fick åkte dit. På tycho heden stannar jag vid ett rödljus, en cykllist åker över och sen stannar han cykeln och går mmot min bil. Jag börjar leta efter fönsterhissarna (hade lånat bil) tittar upp mot passagerar rutan och ser en polisbricka i fönstret. Jag tänker shit vad har jag gjort nu. När jag får ner rutan så säger han att jag inte har nå lysen på och att det är farligt när det är mörkt. Inte visste jag det heller trodde det var automatiska lysen. Det var bara tur att det inte var en snutbil som stanna mig.
Sen senare på kvällen vid midnatt åkte jag och fredrik ut till arvid och sofie och kollade på stjärnfall. Tokmysigt! Dom hade dukat upp med kaffe och te och tända ljus när vi kom och vi hade bullar med oss. Och ja mamma dina "misstankar" stämmer :p

Ja vad har jag gjort mer då..
Jo i söndags var vi till görla på blackrace riktigt trevligt det med =)

Nej nu orkar jag inte det här längre nu ska jag vara lite social med mitt sällskap istället =)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0