blääääääääää

fortfarande ingen lur =(
nätet har varit nere sen typ 14.00 idag. usch vad bortskämd man är med alla tekniska saker.. hur klarade dom sig förr i tiden? va man tvungen att prata med grannen 4 km bort fram med hästen och vagnen usch vilket stå hej bara för att prata med grannen.

lite annat klagande.. har ständig smärta i gallan. kan inte undvika den på nått sätt längre.. vet inte hur länge jag kommer stå ut.. måste komma ihåg att fråga bm på onsdag om jag kan göra nått åt smärtan.. 

nu ska jag göra en kopp te fyser så =( och så titta klart på csi miami ah just det cold case måste jag se oxå sen blir det sleeping time =)

hoppas att luren funkar imorgon.. men det borde den göra!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0