dålig

ja jag är dålig på att uppdatera. men orkar typ aldrig sitta och skriva här..

ja vad har hänt då..

TORSDAG:
sofie kom förbi efter att hon varit och tränat. vi skulle måla taket i barnrummet. det tog ett tag innan vi kom igång. hon kom vid ett, vi kom inte igång förns vid fyra tror jag. vi gjorde det vi gör bäst innan vi börja, snacka en massa  skit =)
sen vid 18 kom Betsy. hon kom med ett sköt bord till mig. så snäll hon! sofie och betsy skruva skötbord och jag måla sista vändan i taket. guu så fin jag var efter det haha
vi drack kaffe och skrattade en massa. betsy hade dessutom druckit två redbull på vägen hit så ja hon var hög på koffein och jag var hög på koffeinet jag fick i mig från kaffet. dricker inte så mkt kaffe längre nämligen. vilken kombination vi blev. sofie bara skaka på huvudet åt oss men hon flamsa på en del hon med. vi drog till donken och unna oss en riktig lyxmiddag :p när vi skulle därifrån skulle jag köra betsys automat. bokstäverna lyser inte så jag ser inte vart backen ligger. en bakåt säger betsy, n bakåt? säger jag fundersamt och drar spaken till N (neutralen). betsy och sofie börjar asgarva och då kopplar jag vad betsy menade med en bakåt haha =) skrattade så tårarna sprutade. ja jag är lite blåst ibland haha
sen for vi hem till mig och fortsatte. vi han klart allting trots flamset. riktigt fint skötbord!!!

FREDAG:
Ja vad gjorde jag då... på dagen gjorde jag inte mkt alls.. fika med grannen.
sen framåt kvällen åkte jag och träffa arvid och stefan. sen åkte jag och handla på ICA maxi. självklart åkte jag på en avstämmning.. tur att jag inte hade så mkt varor. och allt stämde såklart!  sen var jag med sofie en stund. sen på natten körde jag hem yasmine som hade varit ute och festat med sina gamla arbetskompisar.

LÖRDAG:
Kom Mamma och Emma hit och vi målade väggarna i barnrummet. Eller dom målade jag hjälpte till och maskera sen bakade jag istället. bakade morotskaka =) vi fikade innan dom åkte hem. bestämde att måla andra vändan nästa dag för kl började vandra iväg och färgen var inte torr ordentligt. kvällen spenderades i soffan var såååå trött..

SÖNDAG:
Mamma och Emma kom igen och andra vändan blev målad. så åt vi lasange till lunch såå gott!! Sen bar vi in möblerna igen. och så gick vi igenom barnkläder som jag och emma hade när vi var små. tog lite grann av det. 
rummet blev så fint!!! nu är det bara lite lampor och saker på väggarna som saknas. TACK syster och mor för hjälpen!!!

MÅNDAG:
Idag har jag inte gjort nått alls. har varit bra seg efter dom här dagarna. det märks på kroppen att man inte orkar så mkt just nu. och så sover jag så dåligt på nätterna. sover så oroligt vaknar typ stup i kvarten.

Imorgon ska det bli besök på förlossningen och se hur det ser ut där. så man vet.  Sen efter det ska jag träffa Pernilla. Så nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen.

Bjuder på lite bilder oxå =)


skötbordet sätts ihop

Betsy

så här såg det ut innan vi börja vita tråkiga väggar

Så här ser skötbordet ut =)

fick ingen bra bild på hur väggarna ser ut. men jobbar på det.

god natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0