just det

har haft en trevlig fredagskväll!!!
Det började med att Stefan kom förbi med en resesäng till mig som han kommit över. En sprillans ny. Kollade upp den den kom från jysk och kostade 500 kr. Sprillans ny var sängen oxå. Så nu har man sparat 500 kr inte illa =) Tackar och bockar för den Stefan!!!
Sen följde jag med hem till Stefan. Vi lagade mat (eller han gjorde :p) och kollade på film. Hör och häpna mamma jag åt lax och tyckte det var gott =) Mkt trevligt! Nästa gång är det min tur att bjuda på mat får se vad man bjuder herrn på.

Nu är jag hemma kom hem för typ en halvtimme sen. Ska gå och lägga mig snart. Ska till farmor och farfar imorgon. Och sen ska jag vara chafför åt Larsson och c/o. Så behöver sova många timmar inatt så kanske jag klarar en dag utan att behöva vila. Annars måste jag vila en till två ggr per dag. Men men det går bra.

Nej god natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0