jag vill oxå komma på en klyftig rubrik

men fantasin räcker inte till just nu till det.

känns som om jag tappat lite det här med bloggandet efter att jag varit utan internet, men så många dagar sen var det väl inte.. tror jag.. kommer inte ihåg är så sjuuuuukt förvirrad och glömsk. mer än vanligt. men det hör väl till.

helgen har vart bra. åkt runt med sofie och pratat massa skit som bara vi kan =) träffade en del folk vi kännde snacka skit med dom med. har varit ute i ekeby kvarn och umgåtts. igår var therese och tindra här. therese skulle fota sig och jag tog hand om tindra under tiden. söt liten tjej det där =) sen hemma hos mig var hon sååååå trött stackarn!! therese sa att hon somnade när dom kom in i hissen hos mig på väg hem hehe =) vi skulle ha träffat pernilla och rasmus men det hanns inte med kl var rätt mkt när vi var klara och då hade dom hunnit åka hem. men får ta det en annan dag istället.

idag var jag hos ewe åt rostade mackor och drack kaffe sen skulle hon jobba. åkte till arvid och sofie. sofie stackarn har typ ryggskott eller nått. jag hade en ask voltaren hemma den fick hon. får ju inte äta dom så kännde att dom gjorde mer nytta hos henne just nu. dom funka. hon kunde röra sig efter en tablett iaf =)

nu är jag hemma ska titta klart på csi miami sen sova!

föresten nån som är synsk och kan luska ut vart jag lagt min usbkabel till kameran nånstans? den är borta.. jag glömmer bort mina dom där "braiga" ställena jag lägger mina sasker på :p

kram på er

Kommentarer
Postat av: Teri (Tess)

Kolla kylskåpet! ;)

2009-01-27 @ 19:54:48
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0