nytt revben på lager?

är det nån som har kanske? Lillen fick in en sån klockren träff på revbenet idag så det känns som om jag är ett revben kort nu. en ny galla skulle jag behöva oxå om det är nån som har :p

Idag har jag och sofie varit på gränby. gick till Lindex för en body som jag köpte där igår glömde dom larma av. puckon! dom hade rea på reapriset där på bebiskläder. en body för 19.50 för att vara exakt. köpte 5 body, ett par byxor och tre strumpor. billigt billgt blev det!! 
sen efter gränby åkte vi och kolla in nya HÖÖKS som öppnade idag. Sofie fynda riktigt där hon =) 
Efter det åkte vi och hämta arvid på jobbet. Har ju haft hans bil nu när han haft jour, men han gick av dden idag.
Nu är jag hemma, har ätit mat, satt igång en maskin tvätt och nu ska jag röja upp mitt place lite. Måste vara klar vid nio för då är det Criminal minds =) men det tar nog max en halvtimme ch röja.

Känner att jag är lite dålig på att förgylla min blogg med bilder men usbkabeln är fortfarande borta. Therese du hade fel den låg inte i kylskåpet :p kanske hittar den nu när jag röjer.

nej nu ska jag sätta fart!!!!!

bye bye

Kommentarer
Postat av: linda

jag har kanske en usb-sladd som du kan få! :D

2009-01-29 @ 20:30:42
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Rasmus kicka oxå som f*n på revbenen, vi bruka ligga i soffan så fick Niclas ligga bakom mig och pressa bort Rasmus fötter med båda sina händer! Helt sjukt vilken kraft de har där inne!

2009-01-29 @ 23:04:37
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0