jaha

jaha då var det ett tag sen man bloggade igen då..
Har väl inte hänt så mkt egentligen. men känner att det är dags att slänga in ett inägg iaf.
Gripen var nyss här en snabbis. Han och veronica skulle åka upp till Ludvika och hämta hem en bil om det var nått att ha. Jag måste göra nått att äta nu. Men vad ska man äta? ingen aning..
Fast ska nog ta en dusch först. Passa på när lucas sover.

Jag håller på att försöka få lucas att somna själv utan att jag är i rummet men det går inge vidare. Han skriker som en stucken gris och slutar inte. Det fick Veronica höra igår, pratade med henne när jag försökte få lucas att somna. Men det är väl bara ta det gradvis så går det nog tillslut. Han är ju så envis den där lilla krabaten, gör allt för att försöka vara vaken. Min lilla sötnos =)

Hmm undrar om man ska ta och göra ett ryck och städa lite i vardagsrummet och duscha och äta sen? Jo så blir det nog. Behöver få det fint hemma. Tog köket och badrummet igår. Så idag får det bli vardagsrum och hall. Så får det bli sovrummen imorgon. Ett bra upplägg tycker jag =) Känns lättare att dela upp det, då gör man det nogrannare när det inte är så mkt på en gång. Och så får man passa på när det är lite svalare ute. När det är varmt tuppar man ju nästan av om man skulle starta dammsugaren.
Tvättat har jag gjort idag iaf =) Duktiga jag =) Så nu är tvättkorgen tom!

Nej om man kanske ska sätta igång, när motivationen nästan finns iaf :p

Slänger in en bild på mitt livs kärlek och mig =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shit vad stor han har blivit nu!!

2009-07-08 @ 12:15:20
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0