sommar

Ja nu är det sommar igen :s

Vad ska man göra idag då? Det är ju så roligt väder. NOT!!!

Undrar om man ska passa på att rensa ut lite kläder i Lucas garderob? Han har ju växt ur bra mkt kläder nu. Får se hur mkt som blir kvar. Men har en känsla av att jag måste shoppa lite mer kläder till han :p

Han var så söt nu på morgonen! Väckte mig vid halv nio. då flytta jag över honom till min säng så fick han lite mat. Sen somna jag om iaf, men tror han låg vaken, till strax innan tio. Sen närmare halv elva gick vi upp. Böt blöja, gjorde kaffe och frukost, gjorde gröt till Lucas. Lucas satt så snällt i vagnen och titta på mig när jag greja i köket. Sen satte vi oss framför tv:n och åt. När jag ätit upp börja jag mata Lucas med gröt. Till slut var han så trött så han somna med gröten i munnen =) Tröck i han lite vatten för att skölja ner den sista gröten, torka av honom sen la jag honom i hans säng. Han slockna direkt! Han måste ha legat vaken när jag somna om för annars brukar han iaf vara vaken två timmar på fm innan han somnar om.
Nu har ni fått en bild över hur morgonen hemma hos mig och lucas ser ut =) Den är lika dan varje morgon fast klockslaget kan variera.

Nej om man ska passa på att göra lite nytta medans trollet sover =)

Här har han somnat med gröten i munnen min lilla sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0