Tack

Vill börja inlägget med att säga TACK Emme vad gullig du är =) Ja jag tycker verkligen vi ska ses snart!

Idag fortsätter arbetet med att får lucas att somna själv. Det går ganska bra måste jag säga. Just nu ligger han och gnäller (inte skriker på riktigt) och ibland tystnar han helt, men så upptäcker han väl att han är på väg att somna och måste låta lite till.. Gullunge =) Nu tystna han helt woho måste kolla... Han sover!!!! Idag tog det inte alls lika lång tid som igår =) Riktigt bra metod som jag läste om! Frebers metod hette den har jag för mig. Låter ganska hemsk när man läser om den, men det finns en mildare verision oxå.

Idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit mat och fikat. Sen åkte jag ut till pappa för att låna hans hårklippmaskin. Lucas behövde nämligen friseras :p Så nu har han fått sin första klippning =) Han var såå sjukt lång hårig! Alldeles svettig blev han av allt hår oxå så hoppas det blir bättre nu. Bilder kommer imorgon då jag inte hunnit med att knäppa nå bilder idag. Efter besöket hos pappa begav jag mig till gränby c och köpte mat till Lucas. Nutramigen på apoteket och gröt och pure på kvantum. Mötte upp Ewe och gripen där oxå. Stötte på Arvid och sofie gjorde man med =) Efter gränby tog vi en kaffe på donken ihop innan vi delade på oss. Men Ewe och gripen dök upp hos mig sen iaf för en omgång av BUZZ. JAG VANN!!! moahahaha!!

Nu ska jag ha lite egentid framför tv:n och sen sova.

Bye Bye

Just ja glömde ju säga att min underbara Betsy är hemma från USA igen =) Ska slå henne en signal först och skvallra lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0