borta.....

Sitter och väntar på att Frida ska dyka upp. Vi ska ta en fika och planera midsommar lite =)
Hon borde komma när som helst.. Kom nu tycker jag. Jag har tråkigt, Lucas sover... La han innan han började bli grinig. Kännde på mig att han var trött och skulle börja gnälla vilken minut som helst. Och så rätt jag hade, han var tok trött. Somna på en minut. Så fort har han nog aldrig somnat. Han ska alltid ligga och böka runt ett tag först innan han somnar men icke idag.. Han var nog nöjd efter att ha fått äta pure =)

Nej vänta på Frida...

Slänger in en bild på Lucas från igår när han åt pure =) Min sötaste lilla prins =)
Han åt inte själv men fick leka lite med sked och skål ett tag när han ätit färdigt =)


Kommentarer
Postat av: Emme

Såå söt =) och vilken toppen mamma han har =)

2009-06-17 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0