glad midsommar =)

Idag är det midsommar!! WOHO!!!

Idag blir det party =) Lucas ska vara hos sim mormor ikväll. Jag får vara lite ledig =)
Sitter och väntar på att Lucas ska somna så jag kan göra mig iordning. Han är så gnällig om jag går ifån honom för att fixa mig om han är vaken, och han är sjukt trött så det passar ju bra att han sover en stund nu =) Har lite bråttom egentligen. Blir upphämtad kvart i tolv. Ska ut till hargshamn och äta midsommarlunch, sen lämna Lucas till mamma sen party =)

Åh nu sover han!

Ha en trevlig midsommar det ska jag ha iaf =)

bye bye



Jag och carro förra året på midsommar =) Jag ser lagom skräckslagen ut haha

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du hade en fin midsommar : ) De hade vi! Hi hi förra året var oxå rätt kul ; )

2009-06-21 @ 22:56:46
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-21 @ 22:58:46
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0