Måndag

Var ett tag sen jag skrev nu tror jag.

Helgen har varit jätte bra =)
I fredags kom Veronica och Wille och hälsa på. Sen senare kom även Marcus och Gripen. Äntligen slog jag Gripen i BUZZ!!! Han skyllde på att han var trött efter att ha varit på Kalles student och spenderat massa timmar med gripsläktet. Ha försök skylla ifrån dig du :p

I lördags var jag ut till gimo och hälsade på. Sen på kvällen åkte vi in till stan och umgicks med massa folk. Mkt trevligt!

I går var jag ut till Lunda flygfält med Gripen, Ewe, Jocke, Larsson, Jenny, Bobba och Lange. Det var blackrace. Tittade på när Ewe körde. Duktig hon =) Sen på kvällen blidde det en tripp till plantagen och snackade en massa skit. Hamnade på donken sen med Mankan, Fredde, Nille och Peter och självklart Lucas =) satt där till närmare ett och pratade skit.

Idag var jag till BVC och vägde min lilla skit gris. Han vägde 5975 g och var 60 cm lång. Nu börjar han bli riktigt stor =)
Sen kom Yasmine förbi på en kaffe. Mkt trevligt =) Man ser inte så mkt av henne för hon är ju en sån upptagen flicka hela tiden *pikar* :p

Nu måste jag städa lite för imorgon får jag främmande och då vill jag ha fint!


Lucas fick ha hörselskydd på sig för att skona öronen på Lunda =)


Ewe redo att gasa järnet med Jockes saabaru =)

Kommentarer
Postat av: Linda & Alfons

Åhh va din lilla pojke va fin : )

2009-06-10 @ 14:18:36
URL: http://lindacwahlberg.blogg.se/
Postat av: Y

Snart kommer vi ha ALL tid i världen att umgås, vilket är både jätte bra & lite dåligt. Hoppas förresten att du är på G hit typ NU!!

Kram

2009-06-11 @ 18:36:01
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0