pikar

Pikar på bloggar tycker jag är så patetiskt (okej om det är en pik på skoj) har man inte mage att säga det till personen det berör öga mot öga istället?? FEGT!!!!!

Nu tänker jag vara lika patetisk och omogen!!! För jag känner inte att jag vill titta dig i ögonen efter ditt blogginlägg!
Jag har aldrig skyllt över allt på dig!! Det är du som påstår det. Jag har bara sagt vad jag tycker och känner. Jag tycker inte att jag ska behöva påminna dig heller om att nemen nu är du bra otrevlig. Jag tycker man ska ha så pass mkt vett i skallen och inse det själv!!!!! Och ja jag har mått dåligt men låter inte det gå ut över mina kompisar så som du gör.
Jag uppskattade det ni bjödd på. Men det var inte sagt att jag skulle använda min egen bil från första början. Jag tycker inte att jag ska behöva betala bensin för att åka och hämta hjälp åt er!!!!!!!!!!! Så lägg ner nu och väx upp och sluta vara så förbannat egoistisk det finns andra människor i denna värld en bara du!!!!!!!!!!!!!!!!


Tack för mig

Kommentarer
Postat av: frugan

haha dock j*vligt sant. men nu får det vara nog, man kan inte bete sig hur som helst. om DU känner dig träffad, ta åt dig!

2009-06-22 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0