wieee

Dagen började med att Lucas väckte mig halv åtta.. Han som brukar vara morgontrött.. Men fick somna om en liten stund till efter att ha matat han. Sen kom Yasmine över på en kaffe. Efter att vi druckit vårat kaffe så åkte vi hem till henne och hämta upp Sandra. Sen bar det av till coop för att möta upp mamma en snabbis, sen inhandla vi lite matsäck och for ut till Yasmines stall. Åt våran matsäck (inne i stallet pga regn), drack lite kaffe sen var det bara att bege sig upp till hagen och hämta Fakir (Yasmines häst). Och vem fick klampa in i hagen och hämta hästen joo jag!!! Blött i gräset var det och höll på att trampa ner i vattenpölar några ggr men lyckades fly undan dom i sista sekund. Tror ni hästen ville bli fångad?? Neeej!!! Yasmine ropar ta tag  svansen, men då sprang han fortare. Men sen stannade han så jag fick på han grimman. Upp till stallet igen. Skulle egentligen ryckt Fakirs man men den var för blöt. Sikken otur :p
Sen atod ridning på schemat. Yasmine red först, sen Sandra sist jag. Han var uppvärmd och klar när jag red, man får inte vara dum heller :p Skit mysig häst!!! Märks inte att han är så gammal som han är!
Det var såååååå roligt att sitta på hästryggen igen!!!! Men var lite ringrostig.. Kommer ha sjuk träningsvärk imorgon!!! Får se om jag kan fira midsommar eller om man ligger på soffan och inte kan röra sig haha


När jag kom hem från stallet titta Victoria in på en kaffe. Mkt trevligt! Lyckades lura med henne på midsommar galejet imorgon =)

Nu ska jag försöka få Lucas att sova så jag får sova jag med. Är sjukt trött!!!!!!!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Yaz

2009-06-19 @ 21:19:26
URL: http://yazmine.blogg.se/
Postat av: Yaz

"Ta tag i svansen" är ett välbeprövat knep som brukar funka på honom, men du din lilla mygga väger ju typ ett gram så han kände såklart inte att du va där ;)Tack för en fin dag tjejen =)

2009-06-19 @ 21:21:25
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0