13 fucking ggr

ja 13 j*vla ggr på inte ens två år har jag blivit stoppad av dom där *censur* snutarna!!! vad har jag gjort dom?
har fått blåsa 13 ggr och åkt på flygande besiktning två ggr. jag kan det här med att blåsa nu.
13 gången blev ikväll. skulle åka till carro. åkte på vaksalagatan upptäcker att jag har snuten i arslet som tur är kör jag 50 som det är där. korsningen innan shell stannar dom mig ser dom fina  blåljusen i backspegeln och stannar så snällt. en snut kommer fram:
- Hej! Kan jag få se på körkortet? Och lillen har du med dig oxå ser jag
- Javisst, säger jag så snällt
- Kan du blåsa här i 5 sek  (det visade grönt) Hade du bråttom?
- Nej säger jag och tänker att jag körde ju lagligt
- Vi har åkt efter dig en stund, och såg du inte den gående som skulle gå över gatan?
- Nej han såg jag inte
- Du får tänka på det när du kommer fram till ett övergångställ, speciellt när det är sådant här väder. Och egentligen är det 3000 kr i böter och du blir av med körkortet ( VA tänker jag och har hjärtat i halsgropen), men jag släpper dig med en varning för denna gång. Och tänk på det i fortsättningen nu!
- Ja det ska jag göra säger jag så snällt och oskyldigt. Och så fick jag åka.
Hur f*n ska man kunna se en gående i regn och mörker och ingen gatlampa just där när han går utan reflexer??????
Han får f*n använda reflexer!!! Jag är ingen katt som ser hur bra som helst i mörker!!!

nej nu ska jag sova har nyligen kommit hem från carro

bye bye

Kommentarer
Postat av: Teri

Stackare.. Han kanske bara ville ragga på dig! ;) men vågade inte när han såg att du hade barn.. ;P hehe!

2009-05-11 @ 10:52:16
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0