=)

Nu är min lilla prins hemma igen =) sååå glad jag blev när jag såg hans söta lilla nuna!!

Skjutsade grannen för att hämta sin bil idag. Hon hade fått på nya fälgar. Jag blir så sugen på nya fälgar jag med. Har navkapslar på nu och jag avskyr navkapslar! Köpa fälgar för skattepengarna kanske =)

Sitter just nu och väntar på att min tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten. Ska åka till Therese och Tindra (LUcas flickvänn) och hälsa på. Blir allt för sällan man träffar dom. Dom bor nämligen i Norrtälje. Flytta hit!!!

Natten utan Lucas gick sisådär. Lyckades somna tillslut. Var bra konstigt att sova utan hans små snarkningar =) Inget jag är så sugen på att göra igen. Men vi får se hur det blir.

Nej nu har tvättmaskinen tystnat. Hänga tvätt sen rulla mot Norrtälje =)

Kram på er



Jag och Therese på Platina =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår dej verkligen!!

2009-05-24 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0