fredag

idag är det fredag! Får se vad resterande dag bjuder på. Dagen började med att jag vaknar toktidigt av beläggningsarbetet dom håller på med i garaget. Det dånar i hela lägenheten, jag vaknar men Lucas sover så gott ändå det är skönt. Så idag tog jag en lur vid lunchtid med Lucas för jag var så trött. Nu är vi pigga och glada! Lucas sitter i sin bilstol bredvid mig och pratar och flinar, är allmänt nöjd med läget =)

Larsson var förbi på en kaffe idag oxå mkt trevligt! Och snart blir det en kaffe med grannen.

Måste bli bättre på att använda kommatecken och punkter, har fått klagomål av en viss person. Du vet vem du är :p
Men det är så mkt lättare att bara skriva utan att behöva tänka på massa tecken hit och dit. Men det blir jobbbigt att läsa.

Usch har en del måsten att göra idag. Måste tvätta, måste städa, måste handla. Men handla tar jag en annan dag, likaså städningen. Ska vara hundvakt idag så känns lite onödigt att dammsuga och torka golv idag. Kan plocka lite iaf. Men tvätta MÅSTE jag göra!

Nej sätta igång med det nu kanske? Ja får ta mig i kragen och göra det!

bye bye



En väldigt nöjd Lucas =)

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

Fan va söt han är.. Han har så otroligt fina ögon den lilla gossen.

2009-05-18 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0