glaaad =)

Jag är glad idag =) Men kan inte säga varför det får vänta =) men är sååå glad =)

har haft uppehåll med bloggandet men har haft mkt för mig nu sista tiden.
Jag har:
* fyllt 25
* åkt på kryssning och hade skit kul!!!!!!!
* varit på flustret med ewe
* fått en värsting kaffebryggare
* firat sista april
* haft släkten på besök
* fått presenter
* firat viktoria som fyllt 25 hon med
* hälsat på pappa
* hälsat på Therese och Tindra. Lucas blev kär i Tindra =)
* hälsat på Pernilla, Niclas och Rasmus
* hälsat på mitt gamla jobb
* hälsat på Rebecca och hennes hästar
* hälsat på Veronica och Whilliam
* fikat med grannen
* pratat med betsy
* umgåtts med sofie
* umgåtts med arvid
* fått en bil
* fått en god nyhet =)

ja det får räcka for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0