söndag

mors dag är det idag. GRATTIS mamma på mors dag =)

blev en riktigt trevlig kväll igår! Kvällen började med hemma gjord pizza mums =) Jag, Betsy och Mathias åt. Stefan döck upp när vi satt och åt. Sen efter maten åkte Mathias och Lucas. Vi som var kvar satte oss på altanen och drack öl och lyssna på musik =) så härligt att man kunde sitta ute! det har jag saknat!
När vi ledsnade på att sitta hemma hos mig rörde vi oss ner mot centrum. Vi hamnade på Flustret. Träffade några kompisar till Stefan där oxå. Hade riktigt trevligt. På hemvägen stannade vi på subway jag var hungrig =) brukar aldrig fylle äta men igår ville jag det. Väl hemma så hade Betsys pojkvänn kommit för att hämta henne. Hon åkte hem. Jag, Stefan och Kalle (som vi mötte upp utanför mig) gick upp till mig och drack lite mer. Dom satt och pratade streetrace och bilar och motorcyklar. Jag fick inte riktigt vara med i det samtalet men det gjorde inte mig nått jag fick bestämma musik istället =) Vid 6 på morgonen kom jag i säng. Vaknade vid ett nånting idag. Var så sjukt varmt i mitt sovrum. Nej men som sagt kul hade jag igår.

Nu sitter jag och väntar på att min prins ska komma hem till mig! Saknar han nu! Vill kramas och gosa med min lilla skit gris =) Han kan verkligen förgylla ens dag med sitt söta lilla leende och sitt joller! Nej nog pratat om honom innan jag börjar gråta för att jag saknar han haha

nu ska jag ta en dusch så kanske man känner sig lite fräschare. Sen får vi se vad söndagen bjuder på!

Bjuder på två bilder från gårdagskvällen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0